2012. december 29., szombat

Magyarnóták

A magyarnóta manapság talán a legvitatottabb műfaj.
Ismert szerzőktől (szöveg és zene) származó népies műdal, keverednek benne a nép és műzenei elemek. Zenei kísérete a cigányzene, és Blaha Lujza, vagy Déryné is népszerűsítette ezt a műfajt.
Manapság sokan kritizálják ezt a műfajt, úgy is mondhatnám, hogy "nem menő" manapság magyarnótát énekelni, vagy erre mulatni.
Mégis azt figyeltem meg, hogy sokan szeretik városi, falusi emberek egyaránt, főleg középkorú, vagy annál idősebb emberek.


Gaál Gabriella: Szeretnék május éjszakákon



Minden piros, fehér rózsát neki vittem -Gaál Gabriella
Jaj de szépen muzsikálnak - Tarnai Kiss László
 

       

A Maros-menti fenyves erdő aljában - Bokor János

      

NÓTÁS KEDVŰ VOLT AZ APÁM - Győri Szabó József

  


Dóry József: Az én jó apámnál








Dóry József - Galambszívet örököltem


Kék nefelejcs - Gaál Gabriella és Madarász Katalin



   


Hajlik a jegenye - Koltai Zoltán

      

Édesanyám kössön kendőt - Tarnai Kiss László





Madarász Katalin: Nem tudom az életemet hol 


   


Az akinek bánata van - Bokor jános





Van egy nóta, nem dalolja senki 

       

Bessenyei Ferenc: Nótás kedvű volt az apám

      



Nem születtél te sem, mint én




     Csináltattam egy hegedűt - Tűri Antal
   

Amikor majd nem leszek már....mpg





TE AKARTAD , HOGY ÍGY LEGYEN - CSELÉNYI JÓZSEF



 


Kikiindai Kurunci-- Az én apám olyan volt..


Kikindai Hajnal zenekar Látod édes anyám


Két kis arany karikának - Dömsödi Farkas Bálint




Harangoznak a mi kis falunkban




Kicsi fehér meszelt szoba - Karcagi Nagy Zoltánd




Miklós Szílvia .Kicsiny piros mézes szívet ...




Veress Zoltán-Erdő szélén nagy a zsivaj lárma.






Kiballagok a vasúthoz - Veress Zoltán






Máté Ottília: Szerelmes a nap a holdba




Győri Szabó József: Asszony lesz a lányból


Tarnai Kiss László: Valamikor néked vittem


 

Szeretnék május éjszakáján

Tarnai Kiss László: Itt hagyom a falutokat ....





Kovács Apollónia - Bíró uram ...







 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése